Сабақ тақырыбы: Аlgodoo қосымшасы және оның мүмкіндіктерімен танысу Сабақ мақсаттары



Дата04.01.2022
өлшемі394,66 Kb.
#109386
түріСабақ
Байланысты:
Сағынбаев — копия

Қысқа мерзімді жоспар





Пәні: PhET симуляторын физиканы оқытуда қолдану



3 IT мектеп-лицей

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Бодыкова Р.Е.

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Аlgodoo қосымшасы және оның мүмкіндіктерімен танысу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Аlgodoo қосымшасын орната алады;

Оқушылардың көпшілігі: жаңа жұмыс орнын дайындай алады

Оқушылардың кейбірі: Құрал-жабдықтар панелімен жұмыс жасай алады;

Тілдік мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаттары:

Оқушылар:

- бағдарламаны сәтті орнату элементтерін атайды;

- жаңа жұмыс орнын дайындауды түсіндіреді;

Бөлім бойынша лексика мен терминология:

- панель;

- жұмыс орны;

- квадрат;

- шеңбер;


Құндылықтарды дарыту

Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау

Тәрбиелік мағына

«Мәңгілік ел»

Дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Информатика

АКТ қолданудағдылары

Power Point презентациялары, видеороликтер

Бастапқы білім


Физика (7 сынып)

Сабақтың түрі

Білім мен дағды, іскерлікті қолдану сабағы.

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың басы

7минут


I.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу.

Оқушылармен бірлесе отырып сабақ мақсатын анықтау.


Ресурстар

4 минут


12 минут

5мин

5 минут


І. Algodoo қосымшасы экраннан көрсетіледі.



Оқушыларға бағдарламаны орнатуға сілтемелер берілееді

Оқушылар бағдарламаны орнатады және бағдарламаның интерфейсімен танысады



Оқуышларға жұмыс орны және құрал жабдықтармен жұмыс жасау ережелері көрсетіледі және қосымша видеороликтер ұсынылады.
І.Жеке жұмыс.

Оқушылар жаңа жұмыс орнын дайындайды



ІІ.Жұптық жұмыс.

Панель элементтерінің жұмыс істеу принциптерін түсіндіру



Оқу жоспары

http://www.algodoo.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=10004&sid=f999349bc39616bdc8a2d34bd26e9b73#p68760


https://www.youtube.com/watch?v=4Jl0WNnzCCk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%B5%D0%B2%D0%B0













Сабақтың соңы

7 минут


Үй жұмысы: : algodoo бағдарламасының физикамен байланысы тақырыбына баяндама


algodoo бағдарламасы

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы









Сабақбойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралыда, оқу туралыда ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Algodoo - Бұл физикаға негізделген 2D cимулятор. 2008 жылы Эмиль Эрнерфельдт информатика магистрлік диссертациясының жобасы үшін интерактивті 2D физика тренажерін жасады Umeå университеті жылы Умеа, Швеция. Бұл жоба көпшілікке және коммерциялық емес мақсатта «Phun» деген атпен шығарылды және Эрнерфельдтің бағдарламалық жасақтаманы қолданған клипі тарала бастағаннан кейін үлкен назар аударды YouTube.[7][8] 2008 жылдың мамырында Эрнерфельдт Phun жобасын Algoryx Simulation AB компаниясына әкелді, ол 2007 жылы Ernerfeldt-тің Umeå университетіндегі бұрынғы жетекшісі Кеннет Бодин құрды. 2009 жылы Phun «Algodoo» (сөздердің тіркесімі) деген атпен қайта шықты алгоритм және істеу). Атаулардың өзгеруіне «phun» сөзін кішігірім қолданушылар үшін орынсыз деп саналатын көптеген сайттардың қолдануы және «phun» сауда маркасын қою мүмкін болмағаны түрткі болды 2011 жылдың қазанында Algoryx екі жаңа нұсқасын шығарды: Algodoo for Education және Algodoo 2.0.0 . 2017 жылдың ақпанында Algodoo for iPad жаңартылды 2.1.2 нұсқасы iOS 10-да функционалдылықты сақтау үшін. Қазір жаңа 3D құм жәшігі бар Algoryx импульсі, сонымен қатар Эмиль Эрнерфельдт жасаған.






  • Ұшақ құралы (А) - шексіз жазықтықтар жасау үшін қолданылады.

  • Қылқалам құралы (B) - қылқаламмен кескіндер салуға қолданылады.

  • Шеңбер құралы (C) - шеңбер құруға қолданылады.

  • Сүйреу құралы (D) - модельдеу жұмыс істеп тұрған кезде объектілерді жылжыту үшін қолданылады.

  • Трассер құралы (E) - трекерді объектіге бекіту үшін қолданылады (ол сол зат өткен жердің жолын салады).

  • Бекіту құралы (F) - объектіні артындағы объектіге немесе фонға дәнекерлеуге арналған.

  • Тісті беріліс құралы (G) - біліктері бар тісті доңғалақтар жасау үшін қолданылады.

  • Ось құралы (H) - объектіні негізгі объектімен немесе фонды осьпен байланыстыру үшін қолданылады.

  • Эскиз құралы (К) - (көп құрал) көптеген басқа құралдардың функциялары бар жалғыз құрал.

  • Лазерлік қалам құралы (L) - лазер жасау үшін қолданылады.

  • Жылжыту құралы (M) - модельдеу кідіртілген кезде заттар мен сұйықтықтарды жылжыту үшін қолданылады.

  • Шынжыр құралы (N) - тізбектер мен арқандар жасау үшін қолданылады.

  • Итергіш құрал (O) - нысанды итергішті бекіту үшін қолданылады.

  • Көпбұрыш құралы (P) - еркін формалардың кескіндерін салу үшін қолданылады.

  • Масштаб құралы (R) - объектінің өлшемін өзгерту үшін қолданылады (екі осьтің бойымен SHIFT-ге тең, CTRL көмегімен 2х немесе 3х сияқты бүтін мәндермен).

  • Серіппелі құрал (S) - екі затты серіппемен байланыстыру үшін қолданылады (немесе бір зат пен фонды ұқсас түрде қосу үшін).

  • Пышақ құралы (T) - сызық бойымен көпбұрыштарды кесу үшін қолданылады.

  • Текстура құралы (U) - объект құрылымын жылжыту, масштабтау және айналдыру үшін қолданылады (құрылым мұнда кескінді объектіге қолдануды білдіру үшін картографиялық мағынасында қолданылады).

  • Қорап құралы (X) - тіктөртбұрыштар (немесе SHIFT бар квадраттар) жасау үшін қолданылады

  • Айналдыру құралы - заттар мен сұйықтықтарды айналдыру үшін қолданылады.

  • Өшіру құралы - нысандарды немесе ұшақтарды өшіру үшін қолданылады.




Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет