|
Тақырыбы Анимация және мультимедиа. 10 сынып
|
|
Күтілетін нәтиже:
|
|
|
Білім
|
•Қазіргі замандағы қарқынды дамып келе жатқан анимация және мультимедиа ұғымдарымен жалпы танысады
|
|
Түсінік
|
•Мультимедиа құрамына мысал келтіреді.
•Мультимедиа технологиясын түсіндіреді
•Алғашқы анимацияның түсіндірмесін береді
|
|
|
Қолданыс
|
•Мультимедиа құралдары мен ақпараттық дәстүрлі тасушылардың байланысын анықтайды
•Тәжірибе жүзінде құлаққаптың параметрлерін тексеру үшін алған білімін пайдаланады
|
|
Анализ
|
•Белгілі бір қозғалысты анимация түрінде суреттейді, анимация сатыларын айырып таниды
|
|
Синтез
|
•Тәжірибе жүзінде әр түрлі жағдайдағы анимацияларды жобалайды
|
|
|
Баға
|
•Анимация ұғымын тәжірибе жүзінде негіздейді және толықтай түйіндейді
|
|
Сабақ құрылымы:
|
|
|
І. Ақпарат алмасу (3 мин.).
ІІ. Алғашқы бекіту (35 мин.).
ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (5 мин.).
ІV. Шығармашылық қалыптастыру (0 мин.).
V. Бағамдау-бағалау (2 мин.).
|
|
Сабақ типі: Оқушыларды жаңа тақырыппен таныстыру
|
|
Оқыту әдісі: Жаңа тақырыпты түсіндіру, талдау, практикада қолдану
|
|
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:
|
|
|
• Оқушыларға жаңа материалды бекіту үшін сабақ соңында теориялық талдау жүргізу
|
|
Негізгі ұғымдар мен терминдер: Анимация, мультимедиа
|
|
Оқушыда дағды қалыптастыру:
|
|
|
• Оқушылар жаңа сабақ тақырыбын ықыласпен тыңдауы қажет етіледі және сабақ соңында қажет сұрақтарын мұғалімнен сұрап алулары - маңызды
|
|
Көздері:
|
|
|
1. Қазақ тілі терминдерінің салалық ғылыми түсіндірме сөздігі: Информатика және компютерлік техника. А.Қ.Құсайынов. – Алматы: «Мектеп» баспасы» ЖАҚ, 2002.
2. Анимация, мультимедия. Сайт: volnakz.com
3. Практикум по лабораторным работам по курсу «Информатика»: Учебное пособие. – Алматы: Қазақ университеті, 2006.
|
|
Оқушы жетістігін бағалау:
|
|
|
• Оқушының бағасы деңгейлік тапсырмаларды орындауына байланысты қойылады.
|
|
Үй тапсырмасы:
|
|
|
• Жаңа тақырып слайдын қайталап үйде қарап, түсіну және деңгейлік тапсырмалар кезіндегі жауап бере алмаған тапсырмаларды үйден аяқтап келу
|