2 жалпы білім беретін орта мектебі Қызықты информатика сыныптан тыс шара сыныптар Орысбаева Аружан Батырхановна



Дата06.12.2022
өлшемі4,77 Mb.
#161518
түріСабақ
Байланысты:
кмж 7 сыныптар


42 жалпы білім беретін орта мектебі

ҚЫЗЫҚТЫ ИНФОРМАТИКА
Сыныптан тыс шара
7 - сыныптар

Орысбаева Аружан Батырхановна



Сыныбы: 7 а,ә,б

Күні: 24.11.2021

Сыныптан тыс шарасының тақырыбы:

Қызықты информатика

Мақсаты:

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, білім деңгейін көтеру, білімдерін тексеру. Өз бетімен жұмыс істеуге үйрету, ойлау қабілеттерін арттыру.

Күтілетін нәтижелер:

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы арттады. Білім деңгейлері көтеріледі. Өз бетімен жұмыстануға үйренеді. Ойлау қабілеттері артады.

Керекті жабдықтар:

Техникалық құралдар (компьютер, интербелсенді тақта), түсті маркерлер, стикер, постер, бағалау фишкалары, рефлексия парағы.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Кіріспе

1. Ұйымдастыру. Амандасу. Шаттық шеңберін құрып барлық оқушы бір-бірінің қолынан ұстап біз болашақ балдарымыз - деп айтады.
2. Топқа бөлу

1. Информатика сабағына ынталары оянып , қызығушылығы артып сабаққа кіріседі.
2. Әр кластан төрт оқушы 1 топ командасы болып отырады

Тұсаукесер

1. Мұғалімнің кіріспе сөзі.
Сайыстың бөлімдерімен таныстыру.
1 ші тур – “Жұмбақ шешімін тап”
2 ші тур – “Менің тақырыбым“
3 ші тур – “Білгірлер сайысы”
4-ші тур – “Сен білесіңбе?”

 Оқушылармен бірге шарамыздың мақсатын анықтау, әр тапсырмаға бағалау критерийлерін құру, әр жұмысты талдап, бір-біріне бағалау фишкаларын ұсыну, әр топ бір-біріне сұрақтар қойып, жауап алу, әр жауапқа толық талдау жасау.



Негізгі
бөлім

1 ші тур – “Жұмбақ шешімін тап”




2-ші тур “Менің тақырыбым“


3-ші тур “Білгірлер сайысы”



  1. ші тур “Сен білесіңбе?”




  • 1-ші турда оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында әр топқа 2 жұмбақ берілетін болады. Дұрыс жауапқа стикер беріліп отырады.

  • 2-ші турда 3 түсті шарик берілетін болады, әр команда ұнаған түсін таңдау арқылы тақырып таңдалады. Әр командаға 7-10 мин дайындалуға уақыт беріледі, плакат және маркерлерді пайдаланып өз тақырыптарын түсіндіріп қорғайды.

  • 3-ші турда викторинада ұяшық таңдап, оған стикерлер жинайды



  • 4-ші турда оқушылар сөздері қалып кеткен жаңа ақпаратты мәтін беріледі, қатысушылар бос орынға акылдасып сөз қоюы қажет

Қорытынды

1. Компьютердің миы

2. Ақпараттың ең кіші өлшемі

3. Бас әріптерді жазу пернесі

4. Ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғы


5. Ақпаратты экранға шығаратын құрылғы

1. Әр дұрыс жауапқа фишка алып отырады.
Процессор

Бит
Caps Lock

Принтер

Сканер




Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет