ауызша алдын ала белгіленген алгоритмді іске асыру;
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру;
2.5.3.1 программаны бастау үшін, жанап өтетін датчикті қолдану;
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу;
2.5.1.2. роботқа арналған программаны əзірлеу кезінде дыбысты пайдалану;
Сабақтың мақсаты
Барлықоқушы: Билейтін роботқа арналған программа құруды үйренеді.
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/уақыты
Педагогтің іс-əрекеті
Оқушыныңіс-əрекеті
Бағалау
Ресурстар
(Ұ) Ұйымдастырукезеңі (1-7мин.)
Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу.І.Қызығушылықтыояту «Пальма,піл,қолтырауын»ойыны Қатысушылар үш-үштен бөлініп тұрады. Модератор топтардың қайсысы нені бейнелейтінін көрсетеді. Мысалы, «пальма» десе, ортадағы ойыншы пальма ағашын бейнелейді, қалған екеуі пальмаға соғып тұрған желді бейнелеп көрсетуі тиіс. «Піл» десе, ортадағы ойыншы пілдің тұмсығын, қалған екеуі құлақтарын; «қолтырауын» десе, ортадағы ойыншы қолтырауынның аузын, екеуі жотасын көрсетуі тиіс. /Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды көңіл күй сыйлайды/.
Топтастыру
Пазлдарəдісі Мақсаты:командалар құру, топ ішінде рөлдерді бөлу дағдысына үйрету.
Ресурстар:кішкентай «миқатырғыш пазлдар» (суретті ашықхатты бірнеше бөліктерге бөлуге де болады).
Ойынбарысы:Əр топ «миқатырғыш пазлдар» алады. Мақсат – бөліктерді жылдам жинау.
Жаттығудың психологиялық мəні: қатысушылар ойын түрінде командада тиімді əрекет жасауға, рөлдерді бөлуге, жұмыс сапасын жақсартуға, ортақ мақсатқа жетуге үйренеді.
Талдау:Командада тапсырманы орындау қалай жүзеге асырылды? Неліктен?