Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



бет1/2
Дата07.10.2024
өлшемі189 Kb.
#205737
түріСабақ
  1   2
Байланысты:
3-сынып-кмж 3


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютер және программалар

Педагогтың аты-жөні




Күні




Сынып: 3

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.1 Қарапайым қозғалысларын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Оқушыларды қозғалыс командаларымен таныстыру.

Көптеген оқушылар:

Қозғалыс командаларын пайдаланып қарапайым анимациялар құруға үйрету.

Кейбір оқушылар:

Оқушылардың логикалық ойлау және алгоритмдік қабілеттерін дамыту.



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Өткен сабақты қайталау.
Өткен материалды қайталау

  • Оқушыларға алгоритм және командалар туралы сұрақтар қою:

    • Алгоритм деген не?

    • Командалар қалай орындалады?

    • Бұрын қандай командаларды қолдандық?

  • Оқушылардың жауаптарын тыңдау және қысқаша шолу жасау.




1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4.Сұрақтарға жауап береді.

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
Жарайсың! Жақсы!
Талпын!







Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ
Тақырыпты таныстыру:

    • Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру: «Бүгін қозғалыс командаларын қолдана отырып, қарапайым жобалар жасаймыз».

    • Scratch бағдарламалық ортасында қозғалыс командаларын көрсету.

Қозғалыс командаларына шолу:

    • Қозғалыс командаларының негізгі түрлерін түсіндіру:

«10 қадам алға» – объектіні алға жылжыту.
«X, Y координаталарға бару» – объектіні белгілі бір нүктеге жылжыту.
«Координаттарды өзгерту» – объектіні X немесе Y осі бойынша жылжыту.
«Бұрылу» – объектіні бұру.
Мысал көрсету:
Scratch-те объектінің алға жылжу анимациясын құру (мысалы, мысықтың жүруі).
Тәжірибелік бөлім (15 мин)
Тапсырма:

  • Оқушыларға Scratch ортасында қарапайым жоба құру тапсырмасы беріледі.

  • Тапсырма: «Объектіні бастапқы нүктеден соңғы нүктеге дейін қозғалыс командаларын пайдаланып жеткізу».

  • Оқушылар қозғалыс командаларын қолдану арқылы өз жобаларын жасайды.

Қолдау көрсету:
Мұғалім оқушыларға жоба барысында көмек көрсетеді.
Тексеру және талдау:
Оқушылар жобаларын таныстырады және қалай жасағанын түсіндіреді.
Басқа оқушылардың жобаларын бағалау және талқылау.



Оқушы жаңа сабақтың ақпаратымен танысады

Компьютерде тапсырманы орындайды



Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Қошеметтеу» əдісі арқылы бағалайды.

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай


Жарайсың! Жақсы!
Талпын!





Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау:
Қозғалыс командаларының негізгі түрлерін тағы бір мәрте атап өту.
Оқушылардың жобаларындағы жетістіктер мен қиындықтарды талқылау.
Рефлексия:
Оқушылардан бүгінгі сабақта не үйренгендерін сұрау.

Сұрақ жауап

Бүгінгі сабақтағы өз көңіл күйін суреттерді




Үй тапсырмасы

Scratch бағдарламасында қозғалыс командаларын қолданып, қарапайым анимация жасау. (Мысалы, доптың секіруін анимациялау).













Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет