Сабақтың кезені/ уақыт
|
Педагогтың әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Өткен сабақты қайталау.
Өткен материалды қайталау
Оқушыларға алгоритм және командалар туралы сұрақтар қою:
Алгоритм деген не?
Командалар қалай орындалады?
Бұрын қандай командаларды қолдандық?
Оқушылардың жауаптарын тыңдау және қысқаша шолу жасау.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4.Сұрақтарға жауап береді.
|
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
Жарайсың! Жақсы!
Талпын!
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ
Тақырыпты таныстыру:
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру: «Бүгін қозғалыс командаларын қолдана отырып, қарапайым жобалар жасаймыз».
Scratch бағдарламалық ортасында қозғалыс командаларын көрсету.
Қозғалыс командаларына шолу:
Қозғалыс командаларының негізгі түрлерін түсіндіру:
«10 қадам алға» – объектіні алға жылжыту.
«X, Y координаталарға бару» – объектіні белгілі бір нүктеге жылжыту.
«Координаттарды өзгерту» – объектіні X немесе Y осі бойынша жылжыту.
«Бұрылу» – объектіні бұру.
Мысал көрсету:
Scratch-те объектінің алға жылжу анимациясын құру (мысалы, мысықтың жүруі).
Тәжірибелік бөлім (15 мин)
Тапсырма:
Оқушыларға Scratch ортасында қарапайым жоба құру тапсырмасы беріледі.
Тапсырма: «Объектіні бастапқы нүктеден соңғы нүктеге дейін қозғалыс командаларын пайдаланып жеткізу».
Оқушылар қозғалыс командаларын қолдану арқылы өз жобаларын жасайды.
Қолдау көрсету:
Мұғалім оқушыларға жоба барысында көмек көрсетеді.
Тексеру және талдау:
Оқушылар жобаларын таныстырады және қалай жасағанын түсіндіреді.
Басқа оқушылардың жобаларын бағалау және талқылау.
|
Оқушы жаңа сабақтың ақпаратымен танысады
Компьютерде тапсырманы орындайды
|
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Қошеметтеу» əдісі арқылы бағалайды.
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
Жарайсың! Жақсы!
Талпын!
|
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау:
Қозғалыс командаларының негізгі түрлерін тағы бір мәрте атап өту.
Оқушылардың жобаларындағы жетістіктер мен қиындықтарды талқылау.
Рефлексия:
Оқушылардан бүгінгі сабақта не үйренгендерін сұрау.
|
Сұрақ жауап
|
Бүгінгі сабақтағы өз көңіл күйін суреттерді
|
|
Үй тапсырмасы
|
Scratch бағдарламасында қозғалыс командаларын қолданып, қарапайым анимация жасау. (Мысалы, доптың секіруін анимациялау).
|
|
|
|