3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Компьютерлік ойындарды жасау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
6.3.2.1 Есептің шешімін кезеңмен талдау
6.3.2.2 Блок-схема түріндегі алгоритмді ұсыну
Бағалау критерийі
Білім алушы
Ойын ортасында есепті шешу кезеңін анықтайды және талдайды
Есеп шартына сәйкес блок-схема құрады
Ойлау дағдыларының Қолдану, Білу
деңгейі
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
Өз ойындарыңа сәйкес кестелер толтырыңдар: [3]
Ойынды құрудың бірінші кезеңінде қандай әрекет орындалады? (дұрыс жауапты таңда) [1]
А) Ойын сюжетін әзірлеу.
Б) Ойынды жобалау.
С) Ойын сценарийін құру.
Д) Ойынды аудио дыбыспен сүйемелдеу.
Е) Ойынды жариялау.
Ойын нысандарын жаз: [6]
А) Скрипт дегеніміз не? ______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Б) Спрайттар дегеніміз не?
____________________________________________________________________________________[2]
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
|
|
Дескриптор
|
|
Балл
|
Өз ойындарына сәйкес кестелер толтырады.
Спрайттың атауы мен әрекеттерін жазады.
|
№
|
Білім алушы
|
|
1
|
Бірінші спрайт үшін
Екінші спрайт үшін
Үшінші спрайт үшін
|
1
1
1
|
Ойынды құрудың бірінші кезеңінде қандай әрекет орындалатынын анықтайды
|
2
|
Дұрыс жауапты таңдайды
|
1
|
Ойын нысандарын жазады
|
3
|
Әр дұрыс жауапқа бір баллдан
|
6
|
Анықтама жазады
|
4
|
Әр дұрыс жауапқа бір баллдан
|
2
|
Барлығы
|
|
|
12
|
«Компьютерлік ойынды құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 6.3.1.1 Ойын ортасындағы программалау сценарийін
жасау және жүзеге асыру
6.3.3.1 Программа ортасында қателерді табу және
жөндеу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Ойын ортасында программалау сценарийін
жүзеге асырады
• Ойын ортасында қателерді табады және түзетеді
Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары
деңгейі
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
Ойын ортасында жүгіру жарысын көрсететін сахна мен кейіпкерлерді құрыңыз.[2]
Есепті шешу кезеңін анықтаңыз.
|
|
Орындалатын әрекеттер
|
|
Орындалу
|
|
|
|
|
кезеңі
|
|
Спрайт 1 үшін скрипт жазу
|
|
|
|
Сахнаны дайындау
|
|
|
|
Спрайт 2 үшін скрипт жазу
|
|
|
|
Екі спрайтты дайындау
|
|
|
|
Ойынды іске қосу
|
|
|
|
Әрбір бағдарламаның мақсатын жазыңыз. [3]
Көліктердің бір межеден екінші межеге жүріп келу оқиғасын құрыңыз. [2]
Берілген скрипті қарастырыңыз. Командалар ретінде жіберілген қатені дұрыстаңыз. [2]
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
Білім алушы
|
Балл
|
Ойын ортасында жүгіру жарысын көрсететін сахна мен кейіпкерлерді құрады
Есепті шешу кезеңін анықтайды.
|
|
1
|
Сахна мен кейіпкерлерді құрған үшін -1 балл
Есептің кезеңдерін дұрыс ауыстырғаны үшін -1 балл
|
1
1
|
Әрбір бағдарламаның мақсатын жазады.
|
2
|
Әр дұрыс жауапқа -1 балл
|
3
|
Оқиғасын құрады.
|
3
|
Scratch программалау ортасында ойын беттерін құрудағы қадамдарын анықтайды-1 балл
Спрайттар үшін қозғалыс скриптерін жазады-1 балл
|
2
|
Ойын ортасында
қателерді табады және
түзетеді
|
4
|
бірінші қатені анықтайды;
екінші қатені анықтайды.
|
2
|
Барлығы
|
|
|
9
|
Достарыңызбен бөлісу: |