ЭССЕ
$$$001
Аралас оқыту(blendend learning) технологиясының түрлері
$$$002
Информатиканы оқытуда инновациялық
әдістерді қолдану
$$$003
Білім алушыларды ынталандырудағы геймификация стратегиясының әдістері
$$$004
Онлайн білім
беруде геймификация
$$$005
Онлайн оқытудағы педагогикалық дизайн ерекшеліктері
$$$006
Педагогикалық дизайнда LMS жүйелері қолдану мақсаты
$$$007
Білім берудегі STEM технологиясының ролі
$$$008
Білім алушылардың есептеу ойлауын қалыптастыруда
STEM-нің ролі
$$$009
Оқу процессіне SMART — технологияларын қолдану
$$$010
Онлайн жағдайында интерактивті дидактикалық материалдарды дайындауға
арналған білім
беру платформалары
$$$011
Ақпаратты өңдеу мен ұсынудың мультимедиялық технологиялары.
$$$012
Менің цифрлық қоғамдағы рөлім.
$$$013
Информатиканы оқытуда пайдаланылатын білім беру плаиформалары
$$$014
Интернет-білім беру жүйесінде
$$$015
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және
өткізу формалары
$$$016
Білім берудегі виртуал әлем және виртуал шындық
$$$017
Білім беруде
интерактивті видео, мобильді қосымшаларды пайдалану
$$$018
Жаппай ашық онлайн курстарды оқу үдерісінде қолданудың тиімділігі
$$$019
Білім беруде жасанды интеллекті қолдану преспективалары
$$$020
XXI-ғасырда білім берудегі информатиканың рөлі
СҰРАҚТАР
###001
Информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесі
және оның компоненттерінің
байланысы.
###002
Оқушылардың ақпараттық мәдениетi және медиасауаттылығы. Алгоритмдік
мәдениет,
компьютерлік сауаттылық, ақпараттық мәдениет,
ақпараттық
құзырлық ұғымдары