Өнерлі өрге жүзеді



Дата11.01.2017
өлшемі9,41 Kb.
#7130
  • Жаңақорған ауданы
  • Сайыстың тақырыбы:
  • "Өнерлі өрге жүзеді".
  • Сайыстың мақсаты:
  • Жалпы ой-өрісін кеңейту, жалпы білімін көтеру
  • Өзіндік танымдық-шығармашылық қабілеттерін арттыру
  • Оқушылардың информатика пәніне қызығушылығын арттыру
  • Сайыстың шарттары
  • 1-кезең
  • “Өзім туралы”
  • 3-кезең
  • “Фигуралар салу”
  • 5-кезең
  • “Бұл не?”
  • 2-кезең
  • “Білім сайысы”
  • І-кезең “Өзім туралы”
  • Демейін заман сөздері
  • Түбі бүгін өзгерді
  • Бағыңды сынап сайыста
  • Көрінетін кез келді – дей отырып, кезекті таныстыруға береміз.
  • ІІ – кезең. «Білім сайысы»
  • Білім сайысы екі бөлімнен тұрады:
  • «Жұмбақтар сайысы»
  • және
  • «Кім көп біледі?» сайысы
  • А) Үрлейтін затпен аттас, атын ешкім таппас
  • Б) Бөлшектен бөлініп шықты, жүзбен уәдесі мықты
  • В) Үшеуі 180 жаста, төртеуі төрт тоқсан еді баста
  • Жұмбақтар сайысы.
  • Барлық сайыскерлерге бірдей
  • жұмбақтар қойылып, жауабы компьютер мониторына жазылу тапсырылады.
  • ТЕКСЕРУ
  • 2. Кім көп біледі?
  • Информатикалық термин сөздерді орыс және ағылшын тілдеріне аударып,
  • компьютерге жазу керек:
  • 1. Жүйелік блок -
  • 2. Тышқан-
  • 3. Пернетақта -
  • 4. Гигабайт
  • 5. Терезелер-
  • 6. Қатқыл диск-
  • 7. Графикалық редактор-
  • 8. Басып шығарғыш -
  • 9. Әліппе -
  • 10. Монитор-
  • 11. Файл -
  • 12. Түзету-
  • ТЕКСЕРУ
  • ІІІ – кезең. «Фигуралар салу»
  • Жиналған бар фигурадан
  • Көп жаңалық ұғамыз
  • Әркімнің де өзіндік
  • Қасиетті құп алдық
  • «Фигуралар сөйлейді»
  • Сайыскерлер компьютерде берілген геометриялық
  • фигуралардың сызбасын сызып,
  • өз ойларынан осы фигуралар бойынша сурет құрастыру керек.
  • Бір түзудің бойында
  • жатпайтын
  • төрт нүкте белгілеп, ,
  • оларды кесінділермен қосамыз,
  • шыққан геометриялық
  • фигураны атап,
  • компьютерге сызбасын салыңыз.
  • Жазықтықтағы берілген
  • нүктеден
  • бірдей қашықтықта
  • орналасқан жиынын қандай
  • геометриялық фигура
  • екенін атап,
  • компьютерге сызбасын салыңыз.
  • ТЕКСЕРУ
  • Математикалық және информатикалық терминдерді пайдалана отырып, өз ойларынан қысқаша әңгіме айту.
  • IV – кезең. «Келіңдер, ойланайық, ойнайық»
  • V – кезең. «Бұл не?»
  • Тышқанның шаригі кірленіп, жүрмей қалғандане жасар едің?
  • Ол үшін сіздерге 7 зат берілген:
  • Табақтағы су;
  • Сабын;
  • Орамал;
  • Ақ бет;
  • Спирт;
  • Мақта;
  • Тыщқан.
  • ЖАУАБЫ
  • Жауабы: алдымен тышқанның шаригін алып, оны табақтағы
  • сабын суға жуып, орамалға сүртіп, ақ беттің бетіне қоямыз,
  • тышқанның ішін спиртке малынған мақтамен сүртеміз.
  • Содан кейін тышқанның ішіне шаригін салып, қолданамыз.
  • АРТҚА
  • 1. ШАР
  • 2. ПАЙЫЗ
  • 3.Үшбұрыштың, төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
  • АРТҚА
  • Жүйелік блок - системный блок - Sistem blok
  • Тышқан – мышь - Mouse
  • Пернетақта – клавиатура - Keyboard
  • Гигабайт – гигабайт – Printer
  • Терезелер – окно - Windows
  • Қатқыл диск – винчестер – Winchester
  • Графикалық редактор – графический редактор – Graphics editor
  • Басып шығарғыш – принтер - Printer
  • Әліппе – алфавит - Alphabet
  • Монитор – монитор – Monitor
  • Файл – файл – File
  • Түзету – правка – Edit
  • АРТҚА
  • АРТҚА
  • ҮШБҰРЫШ
  • ТӨРТБҰРЫШ
  • ШЕҢБЕР
  • Тыңдағандарыңызға рахмет!


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет