Сабақ: §21. Scratch ойын программалау ортасы Мектеп: Мұғалім



бет1/4
Дата01.06.2022
өлшемі25,26 Kb.
#145740
түріСабақ
  1   2   3   4
Байланысты:
000fc5b5-de1aeac2


ШҚО, Жарма ауданы, Жаңғызтөбе кенті
Информатика пәнінің мұғалімі Султанова А.Б.
Сабақ: §21. Scratch ойын программалау ортасы

Мектеп: Мұғалім:

«Жаңғызтөбе орта мектеп-балабқша кешені» КММ-сі.
Султанова Әсемгүл Бекайдарқызы. Күні: «18» ақпан 2019 жыл.




Қатысқандар саны Қатыспағандар саны____




Оқу мақсаттары

1. Scratch ойын программалау ортасы білімдерін қалыптастыру, программалау ортасында алғашқы программа жазуды үйрету, практикада қолдана білуге дағдыландыру.
2. Топпен жұмыс жасауды қалыптастыру.





Жетістіктер критерийлері

Барлық оқушылар

Scratch ойын программалау ортасы туралы білім алады, Scratch ойын программалау ортасымен жұмыс жасауды үйренеді. Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындау.

Оқушылардың басым бөлігі

Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: программалау ортасының элементтерімен танысады, жұмыс жасайды, жаңа ұғымдарды меңгереді.

Кейбір оқушылар

Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: программалау ортасының элементтерімен, ұғымдарын толық ажырата біледі, программаны жүктей алады.

Өткен тақырып

«Қадам алға, қадам артқа» белсендіру.



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет