Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БӨЖ
Тақырыбы: Барокко; бастау алған кезеңі, мәні мен өзіне тән белгілері;
Орындаған: Әлеухан Ақжол Қабылдаған: Самбетов Жанболат
Тобы: ЖФЗ-211
Пәні: Әлеуметтік – саясаттану білім модулі ( Мәдениеттану)
Түркістан – 2024
Жоспары:
I.Кіріспе
II.Негізгі бөлім
1.Барокко дәуірінің стиліне сипаттама
2.Ұлттық барокко стиліне сипаттама
3.Барокко эстетикасын жүзеге асырудың мысалдары
4.Жеке стильдердің сипаттамасы
III.Қорытынды
IV.Пайданылған әдебиеттер тізімі
І.Кіріспе
Қазіргі уақытта өзектілік күрделі өнер әлемінің проблемаларына, оның орны мен мәдениеттің кең контекстіндегі рөлін түсіну қажеттілігіне қызығушылық танытуда. Қазіргі тарихтағы бағдар-құндылық өзгерістері ғылым мен мәдениетке жаңа көзқараспен қарауға мәжбүр етеді, ал өнерде шындықты білудің өзін-өзі қамтамасыз ететін құралы ғана емес, сонымен бірге әлемді, мәдениеттің өзін-өзі тануын құндылық түсіну тәсілі де көрінеді. Барокко Италияда XVI ғасырдың аяғы мен XVII ғасырдың басында папалық стиль ретінде пайда болды. Бірақ көп ұзамай Барокко Рим мен Ватиканнан тыс жерлерде бүкіл Еуропада танымал болды және XVIII ғасырға дейін созылды. Ол асыл отбасылардың сарайларын безендіру үшін қолданылған. Францияда Людовик XIV кезінде барокко ерекше таралды.
"Барокко" термині "қызық, оғаш, көркем"деп аударылады. Оның шығу тегі анық емес, күнделікті өмірде бұл сөз таңқаларлық, таңқаларлық, ерекше, көркем, табиғи емес синоним ретінде қолданылады. Бұл терминді зергерлер қолданды, оларды барокко шеберлері сәндік мақсатта қолдана алатын стандартты емес асыл тастар деп атады. "Барокко уақыты" көптеген стильдер мен бағыттарды (манеризм, классицизм, барокко және рококо) және "барокко стилін"қамтиды. Бұл стильде және шын мәнінде біртүрлі және біртүрлі нәрсе болуы керек, тіпті мамандар оны бағалауда қатты алшақтаса да. Кейбіреулер барокко өнері дұрыс емес, көтерілген, көлемді, үйлесімді және өмірді растайтын Ренессанс өнеріне қайшы келеді деп санайды. Басқалары барокконы ұлылық, икемділік, сұлулыққа деген ұмтылыс деп санайды, сондықтан оны қайта өрлеу дәуірінің жалғасы деп санайды. Үшінші пікір бар: барокко өнері – бұл көркем мәдениеттегі әр түрлі дәуірлердің кеш, дағдарыстық кезеңі. Сонымен қатар, көптеген ғалымдар Ренессанстың дағдарыстық кезеңі әлі барокко емес, оған ерекше атау береді – манеризм. Дегенмен, тіпті сарапшылар да автордың Ренессансқа, манеризмге немесе бароккоға жататынын сенімді түрде айтуға әрқашан батылы жете бермейді.
Белгілі бір ықтималдықпен барокко әлі күнге дейін қазіргі заманғы мәдениетке тікелей әсер етеді деп айтуға болады – оның көрнекті өкілдерінің өнер үлгілері арқылы, қазір мұражайларда сақталған немесе еуропалық қалалардың сәулет үлгілері ретінде көпшілік назарына ұсынылған. Бұл барокко дәуірін зерттеудің өзектілігін анықтайды
Достарыңызбен бөлісу: |