Саз өнері 5 « б»
Курс жүргізуші:Жумабаева Г.С.
№
|
Курсқа қатысушы оқушылар
|
1
|
Абсаматова Алуа
|
2
|
Әбділда Мирас
|
3
|
Әликакпарова Зере
|
4
|
Бапан дияр
|
5
|
Ерали Асылайым
|
6
|
Ережеп Арай
|
7
|
Жалғас Әділ
|
8
|
Жұмағали Төрегелді
|
9
|
Исабек Қасиет
|
10
|
Камали Әмина
|
11
|
Құдайберген Асанәлі
|
12
|
Қабден Наргиз
|
13
|
Мағауия Ғасырхан
|
14
|
Мөрлібек Аят
|
15
|
Орзанбай Анара
|
16
|
Сақташ Сабина
|
17
|
Сейітжан Әділ
|
18
|
Серік Айнұр
|
19
|
Серікхани Расул
|
20
|
Тортаев Мирас
|
21
|
Тулебаева Асылжан
|
22
|
Тұрған Фализа
|
23
|
Ілияс Бекзат
|
№
|
Курсқа қатысушы оқушылар
|
1
|
Ахмедин Елдос
|
2
|
Әлім Айдана
|
3
|
Әбдулғазизова Білімжан
|
4
|
Ғазиз Жамал
|
5
|
Ерсинбек Аружан
|
6
|
Жарқынбек Адай
|
7
|
Жаркен Нұрасыл
|
8
|
Зейнеқабыл Алмаз
|
9
|
Зупар Аружан
|
10
|
Құсбек Батырбек
|
11
|
Тобаш Ақмарал
|
12
|
Ташенов Досбол
|
13
|
Тәжікенов Мұхамбет
|
14
|
Малдыбаев Нұрасыл
|
15
|
Маратов Аслан
|
16
|
Мұхамедяров Асхат
|
17
|
Нақай Ақнұр
|
18
|
Отар Мадияр
|
19
|
Өмірбаев Дінмұхаммед
|
20
|
Садық Сәбина
|
21
|
Сапар Нұрай
|
22
|
Серікбаева Алтынай
|
23
|
Сырбаев Амир
|
24
|
Шоқан Ерасыл
|
Саз өнері 5 «д »
Курс жүргізуші:Жумабаева Г.С.
Домбыраны қалай ұстау керек
|
Домбыраның құлақ күйін келтіруді үйрену
|
Домбыраның қағыстары
|
Оң қолдың жаттығулары
|
Сол қолдың жаттығулары
|
Ән-күй-шежіре
|
Жүйелілік
|
Теория мен практиканың бірлігі
|
Саналылық пен белсенділік
|
Көрнекіліктік
|
Түсініктілік пен шамаға лайықтылық
|
Оркестр дайындығындағы жұмыс түрлері мен методикалық әдіс-тәсілдер
|
Музыка дыбыстарының жазылуы
|
Такт,өлшем
|
Пауза (музыкалық тыныс)
|
Нүктелі ноталар
|
Тон жарты тон және альтерация
|
Интервальдар
|
Мажорлық гаммалар
|
Позиция мен аппликатура
|
Екпін белгілері (темп)
|
Динамикалық шартты белгілер
|
Арпеджиоларды тарту
|
Этюдтерді тарту
|
Халық күйлері «Кеңес» күйі
|
«Келіншек» күйі
|
А.Жұбанов «Би» күйі
|
Халық әндері «Еркем-ай»
|
«Бүлдірген»
|
«Қоғалы-ай»
|
«Қошақаным»
|
«Қарағым-ай»
|
«Анашым менің»
|
«Еркем-ай»
|
6-сынып. Сабақтың тақырыбы. Аңыз болған Құлагер
Мақсаты: Құлагер поэмасы туралы мағлұмат беру.
Міндеті:
Ақанның өмірінің кейбір кезеңдерінен тарихи шолу
Оқушыларға жыраулардың ой-арманының музыкада бейнеленуі, өмірінің кейбір тұстарының өмірмен байланыстылығын түсіндіру.
Оқушыларды әсемдікке, музыканы сезінуге тәрбиелеу.
Музыканы түсінуге, құрметтеуге тәрбиелеу.
Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру,өнерді құрметтеуге,шығармашылық қабілетін дамытуға баулу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері: көрнекілік, баяндау, сұрақ-жауап, ой бөлісу.
Жұмыс түрлері: музыка тыңдау, ән үйрену,шығармашылық жұмыс
Көрнекілігі: аспап домбыра, үнтаспа.т.б.
Сабақтың барысы: Жаңа сабақты меңгеру.
Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу, жинақтау.
Психологиялық дайындық Ойға толып санамыз
Бестік баға аламыз
Баласындай бір үйдің
Тату болсын арамыз
Өткенді қайталау
Жаңа сабақ барысы:
Ақан сері (1843-1913) әнші, ,сал-сері Көкшетау өнірінде дүниеге келген. Ол жасында молдадан сабақ алған. Біржанды ұстаз тұтқан. Көптеген әндердің иесі. Маңмаңгер, Сырымбет, Балқадиша, Қараторғай, Құлагер.
Ілияс жансүгіров (1894-1938) ақын,жазушы. Алматы облысы,Ақсу ауданы Ол жасынан молдадан сауат ашқан. 1928/ жМәскеуің журналистика институтын бітіреді.Алғашқыда мектепте мұғалім кейіннен көптеген қазақ баспаларында қызмет етеді. 1937ж саяси айыппен тұтқындалып,1938ж ату жазасына кесілді.Ол нағыз отаншыл,елі мен, жерін шынайы сүйген қазақ әдебиетіндегі шоқтығы биік ақын.Оның поэмалары,романдары,пьесалары бар. Мыс: Күй, Күйші, Құлагер.
Ән орындау: «Қараторғай» Ақан сері.
Бекіту сұрақтары:
Ақан серінің құлагерін әнге қосқан кім?
Не себепті Батыраш бай Ақан серімен өштеседі?
Ақан сері Құлагер атынан қалай айрылды?
Ілияс жансүгіров құлагердің өлімін қалай бейнелейді?
Ән орындау: Берілген әнді жаттау.
Үй тапсырмасы: Тақырыпты мазмұндау.
Курс 1-сабақ
Оқушылармен танысу.Ән-күй пәнінің мақсатын айтып түсіндіру.
2-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Домбыраның құрылысымен танысу. Домбыраны қалай ұстау керек.
Сабақтың мақсаты: Домбырашының отырысы мен аспап ұстауы.
Білімділік: Күй арқылы қазақтың көне әдет-ғұрыптарымен танысу.
Қазақтың ұлттық музыкасындағы дәстүрлі әншілік және күйшілік өнердің қалыптасуы, даму жолдары.
Дамыту: Еске сақтау қабілетін қалыптастыру.Дәстүрлі музыка өнерінің үлгілерімен танысып, оларды тыңдап, айтып үйрену.
Тәрбиелік: дәстүрлі музыка өнері-қазақтың рухани мұрасы, ол ұлттың рухани келбетін көрсетеді, оны әрдайым бағалап, құрметтеуге үйрету.
Көрнегкілігі: Халық ән-күйлерінің үнтаспадағы жазбалары,аудио-бейне құралдары,Әндердің ноталық үлгісі мен сөздік мәтіні, күйлердің ноталқ және аудио жазбалары
Ұйымдастыру: Дәптерімізді алып, жаңа сабақты меңгеруге кірісейік.
Жаңа тақырыптарды меңгеру:
Әңгіме әдісі арқылы:
Домбырашының отырысы мен аспап ұстауы жайлы түсіндіре кетейін. Домбырашы малдас құрып немесе орындықта отырып аспап ұстағанда екі мәселеге көңіл аударғаны жөн:
Аспапты әрі-бері сырғытпай,орнықты әрі берік ұстау. Ол үшін домбыра шанағының төменгі қырын оң аяқтың үстіне тіреп, негізгі үлкен тиек пен түймеге дейін қақпақ бетін оң қолдың қолтығымен демеп, қысыңқырап ұстаған жөн.
Домбырашы орнықты отырып,кеудесін тік ұстап,оң және сол қолға еркін,табиғи тарту мүмкіндіктерін туғызуы керек. Ал домдыра басы сол иық тұсымен деңгейлес болғаны дұрыс.
Үй тапсырмасы: Тақырыпты мазмұндау.Домбыра суретін салу.
Достарыңызбен бөлісу: |